Äntligen placerad

Idag har jag äntligen fått reda på vart jag ska spendera mitt kommande år, så kände att det var dags för att få fart på den här bloggen också. Jag förstår mig inte verkligen inte på hur man designar den här sidan på ett bra sätt, men jag får väl snygga upp den lite mer en annan dag för nu örker jag inte mer...
Värdfamiljen verkar hur bra som helst, det enda som skaver lite är att jag ska åka iväg redan lördag morgon! Så hur jag ska lyckas packa för ett år på tre-fyra dagar (och dessutom hålla mig till 30 kg) återstår väl att se. Har lite småpanik nu!

Hursomhelst, nu vet jag i alla fall att jag staten jag ska åka till heter Oregon (så mycket mer om den vet jag inte ännu, men samma breddgrad som norra Italien tackar man ju inte nej till precis!). Jag kommer att bo i en förort till storstaden Portland i ett område som heter Sandy och då gå i Sandy High School med cirkus 1400 andra elever.
Min värdfamilj Guillen verkar jättemysig, mamman heter Amy, pappan heter Gilbert och dom har inte mindre än exakt fem barn! Amelia som är 22, Laura som är 19, Noah 17, Katrina 15 och Mathew som är 12 år. Kan det bli mer perfekt? Jag har också fått veta att de har massor utav djur och ett stoooort hus. Kanske är  det bondgårdsliv på g? Vet inte så mycket än, det här var bara vad jag hann få reda på över telefon av STS, väntar ivrigt på mitt brev som ska dimpa ner i brevlådan imorgon med mer information!

Men nu ska jag kila iväg till bussen och kolla på Rozbe när han spelar Korpenmatch (finally!) och sedan spendera kvällen framför So You Think You Can Dance med the family! (Jag kommer kunna se höstsäsongen mycket tidigare än er HÖHÖ)

Kommentarer
Postat av: Linnea Hallgren

Bara så du vet, här kommer jag hänga, hela tiden!

2009-08-18 @ 16:57:39
Postat av: Amanda Eliasson

Låter super sötnos, då finns det i alla fall någon som läser den ;)

2009-08-19 @ 16:41:22
Postat av: Maja Brynskog

Det låter ju jättenajs! Jag har nu varit på den första intervjun med Explorius och får veta om en vecka om jag blev antagen... Ha det gött!

2009-09-10 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0