Fredag



Hej pa er!
Livet flyter pa har borta, kan inte fatta att jag bara varit har i ca 5 dagar, det kanns sa mycket langre!
Jag trivs verkligen jattebra hos the Guillens. Igar foljde jag med Amy och Katrina till en tant vid namn Edna som de brukar hjalpa med stadning och lite annat. Dom bodde verkligen jattefint, fotot ovanfor pa Katrina ar faktiskt taget i deras bakgard. Ganska okej utsikt va? Efter Edna akte vi till Donna, en annan tant som Amy hjalper med stadning och shopping mm. Hon var verkligen jattetrevlig och ville ta med mig pa en liten roadtrip till Mount Hood (dar jag kommer aka snowboard i vinter)  nagon dag framover.
Har hos familjen ar det nastan tomt hus (enligt Amy)... Amelia ar bortrest, Laura har jag inte riktigt koll pa och Matthew ar pa camp. Sa det ar bara Amy, Gib, Noah, Katrina och jag kvar!
Men nu maste jag kila, ska ivag och kolla pa bio med Noah, Daniel och Gib. Inglorious Bastards it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0