Got to loooove my nya schema!

Igar besokte jag min high school, registrerade mig och valde kurser. Wanna hear my new schedule?

Borjar dagen med kor (nej, inte djuren. sjunga)
Fortsatter med Art Lab (bild)
Sedan har vi Pottery (typ keramik/drejning)
Efter det Speech (Foredrag, tal. Och hur ska det ga. Jag menar, de andra behover ju bara vara nervosa infor att prata. De kan ju spraket i alla fall)
Och har kommer dagens jobbiga del alltsa... Modern American History / Civics. AH.
LUNCH LUNCH LUNCH i en halvtimme
Sedan har vi Photography, yey!
Och avslutar dagen med Fitness 4 Life (Haha I know, hurtigt namn va. Lat oss kalla det idrott)

Livets enda downside med high school ar ju dock att jag maste ta bussen 06:30. Iiiiisch... Men lite coolt ar det ju anda att jag ska fa aka i en san dar gul high school buss? :D 
Skolan har aven en snowboard klubb som jag tankte ga med i, vilket innebar att jag kommer aka med dom och aka snowboard i Mount Hood sex onsdagar i vinter, kanns ju helt OK. 
Maste ju aven skvallra om att jag blev placerad i 12:e arsgruppen och blev darmed senior, how cool is that? :D

I ovrigt har livet varit valdigt lugnt idag. Har kollat pa film med Katrina och Matthew och hjalpt dom rensa poolen. Och igar kvall var jag pa pizza/filmkvall med Laura hos hennes pojkvan Trevor. Som for ovrigt har ett helt album som handlar om Transformers, du skulle varit dar Rozbe!
Jag rakade aven droppa en liten blond kommentar, Trevor fragade mig:
"Do you know what a nerd is?"
Och jag svarar:
"Oh yeah we have that in Sweden too."
Vet inte vart "word" sprang och gomde sig? Dom hade ganska roligt at det i alla fall. 
Nu ska jag hjalpa Katrina med tvatten, ha det fint ni andra!
kramkram



 

Kommentarer
Postat av: Jenny

2009-08-27 @ 20:10:44
Postat av: Jenny

kan du inte försöka lära dom liite svenska, och sen spela in och lägga upp på bloggen! vore så sjukt roligt!

2009-08-27 @ 20:11:28
Postat av: Anonym

Amanda, jag dör att du verkar ha det så himla bra! saknar dig...

2009-08-27 @ 22:59:20
Postat av: Linnea Hallgren

och det var jag som skickade ovanstående kommentar..

2009-08-27 @ 23:00:23
Postat av: Sofie Rynefors

Åhh,det låter så himla härligt! Rätt roliga ämnen på schemat också ;)Ska bli jättekul att få läsa om vad du får vara med om! Må gott!

2009-08-27 @ 23:17:37
Postat av: Rozbe

:O jag hoppas att du också har ett sånt album nu?

2009-08-29 @ 01:12:25
Postat av: Rozbe

:O Jag hoppas att du också har ett album nu?

2009-08-29 @ 01:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0