Hejdå Sverige!

Sitter för tillfället hos min faster i Stockholm. Det är nu bara åtta timmar kvar innan mitt plan mot USA lyfter, och endast 5 timmar innan jag måste bege mig mot Arlanda, så det börjar väl bli dags att krypa ner i sängen och få några timmars sömn. Börjar kännas riktigt pirrigt!
Måste rätta ett fel från förra inlägget också, det visade sig att familjen har hela sex barn. Daniel, 21, stod inte med i mitt första brev, antagligen för att han inte bor hemma utan i Portland. I onsdags ringde jag och pratade med min värdmamma och allting kändes väldigt bra. Vilket gjorde mig lite lugnare och mer förväntansfull än nervös. Har även fått veta att jag ska dela rum med Katrina, verkar vara en jättehrälig tjej! Amy berättade även för mig att jag kommer ha stora möjligheter att åka snowboard i närheten till vintern, säger bara GÖTT! Plus att min värdsyster Laura håller på med dans, håller i kurser och har dansat balett sen hon var tre. Hon har till och med erbjudit sig att bli min privatlärare, så nu ska jag minsann lära mig dansa balett ;)
Allting verkar helt enkelt så bra som det kan bli, det enda jobbiga nu är ju alla hejdån, det är hemskt. Är helt förvirrad för tillfället, antar att alla känslorna kommer att komma ikapp på planet imorgon...
Men nu är det dags att för mig att sova, nästa inlägg kommer förhoppningsvis skrivas från familjen Guillens hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0