The Guillens

Gott folk, min vaska ar fortfarande forsvunnen, gaaaaaaaah...! Sa ni far vanta pa kort och annat smatt och gott, kamersladden ligger ju tyvarr i den.
Jag har nu varit oversea i fyra dagar. Eller tre. Eller nat. Jetlag. Vill nu veta vad jag atit an sa lange? :D
Frukost; Amerikanske pannkakor, MCDONDALDS, agg och annat smatt och gott.
Lunch; eh. typ nutella. Och jordnotssmor.
Middag; Hamburgare och saker med ost.

I LIKE IT! (forlat rozbe, men jag kommer bli fet)

Men tillbaka till amnet, har ju nu landat hos familjen Guillens! Dom ar verkligen supertrevliga och allt jag hoppats pa. Dom har en massa sota djur ocksa! Och getter som jag ska fa lara mig att mjolka... Hehe. Laura har aven fixat med danslektioner sa jag kommer dansa (som det ser ut nu) lyrical och hiphop pa tisdagar, balett pa onsdagar och lyrical pa torsdagar. Jag kanskekanskekanske ocksa kommer ga i en konstskola pa fredagar om det loser sig med min high school, Peter och Katrina kommer ga dar och det skulle vara sa kul att fa testa pa deras klasser!
Igar fick jag en rundvisning av min high school, den var typ lika invecklad som Alvkullen. Jag kommer vara helt lost forsta dagen. Deras skollag heter The Pioneers, och allt ser ut som en amerikansk teenmovie. Idag ska jag dit igen och skrivas in i registren och valja klasser! Kommer ha multibeslutsangest...

Nu maste jag kila ivag! Och btw, min vaska kom precis till dorren, sa snart ska ni fa kort!
Kramar till er

Kommentarer
Postat av: Rozbe

haha, mig gör det inget, det är som sagt viktigt att du lever dig in i kulturen;)

2009-08-25 @ 20:54:03
Postat av: Rozbe

haha, mig skadar det inte, det är ju viktigt att du lever dig in i den amerikanska donkan kulturen;)

2009-08-25 @ 20:56:14
Postat av: Linnea Hallgren

Du verkar ha det toppen! Jag blir riktigt sugen på att åka nästa år så att du och jag kan ta studenten tillsammans!

2009-08-25 @ 21:04:00
Postat av: jannike

göddigt! jag tycker det låter bra me lite aktiv rörelse! ;) nu taggar jag ju riktigt ordentligt!!! :)

2009-08-26 @ 23:57:55
Postat av: Amanda

Linnea, du SKA aka sa vi far gora skolan osaker tillsammans i trean! Har du kollat upp nagot mer om det? :)

2009-08-27 @ 00:07:52
Postat av: Linnea Hallgren

Nej, faktiskt inte. Fick en broschyr i brevlådan igår som jag läste lite i. Pappa är ju jättepositiv till det. Så det är bara att säga ja så åker jag. Men jag vill tänka igenom det lite först! :)

2009-08-28 @ 00:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0