Fredag

Min värdfamilj är bland de gulligaste jag vet, de har nu gett mig en egen julstrumpa som det står "Amanda" på som hänger tillsammans med de andra över den öppna spisen. Längtar till julen nu!

___________________________________________________________

 

Amy: "Watch your step Amanda!"

Jag: "Okay!"

 

Två sekunder senare: BOM

 

Det sammanfattar typ hur bra närminne jag haft denna veckan. Fullt upp hela tiden!  Undrar hur Katrina har stått ut med att dela rum med mig de senaste dagarna. Man kan praktiskt taget dra en linje där min halva av rummet börjar. Ska städa imorgon! Sista veckan för musikalen nu, känns lite sorgligt. Har haft skolföreställningar tisdag och fredag, och kvällsföreställning torsdag, fredag och sista går av stapeln i morgon. Tisdagens föreställning behöver vi ju inte låtsas om (kan ju säga att det var fler än jag som var upptagna med att äta kalkon och inte övade under thanksgiving). I övrigt har det gått bra, om man bortser från att Aarons rumpa backade in i keyboarden och satte igång en förinspelad version av "Can you feel the love tonight" under ett av showens mest seriösa ögonblick under torsdagens kvällsföreställning.

 

Imorgon är det alltså sista föreställningen, och efter det är det cast party som gäller hemma hos någon, ska bli kul! Kommer sakna det här med musikalen dock. Fast ska bli lite skönt att ha ett liv igen också. Ska även hinna med att julshoppa och sjunga utanför en bank med kören imorgon. Just det, jag var ju även med kören och sjöng i en kyrka i torsdags. Dom hade något dom kallar "Festival of Light" och hade satt upp ljusslingor utomhus i alla möjliga färger överallt (och då menar jag överallt), såååå fint! Det är mycket med kören nu i december inför jul och så. Vi ska tydligen sjunga på ett zoo om två veckor om jag fattade det rätt, kan bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0