Halloween

Jag och Annika är inte riktigt hundra på vad vi föreställer. Vi bestämde oss för att svara "utbytesstudenter" ifall någon frågade.
Halloween i USA är ju som ni säkert förstår lite mer extrem än Sverige. Låt oss sammanfatta dagen som så att jag åt frukost och har i övrigt levt på godis, chokladpannkakor, sockervadd och popcorn idag. MMMMMH.
Hjälpte till att anordna "Harvest Parade" i kyrkan som värdfamiljen går till, spelade minigolf med små utklädda söta barn, delade ut gratis godis och kände mig allmänt snäll. Jag träffade en unge som var utklädd till Bumblebee i Transformers Rozbe!!
Efter kyrkofesten var det tänkt att jag, Annika, Katrina, Colton och Colton skulle åka till ett Haunted House ("the house of terror" tror det är typ som Spökhotellet Gasten på Liseberg, fast mer extremt). Vi körde runt i ca en timme, hittade inte stället, hamnade på en läskig farm mitt ute i ingenstans där Annika frågar ägarna om deras hus är "the house of terror", kör ganska snabbt där ifrån och kommer efter ett par telefonsamtal fram till att the house of terror bara var i gång förra året. hehe. Lyckligtvis hade vi en plan B, C och D. Olyckligtvis funkade ingen av dem. Slutligen körde vi på plan E och gick trick or treat i området. Efter två hus började vi känna oss lite smått patetiska och åkte hem. Resten av kvällen har jag packat, för imorgon bär det av till camp Arrah Wanna för Outdoor School, yey!

Kommentarer
Postat av: Rozbe

SJUKT cool kid, jag hoppas att du tog kort på honom/henne och fick ungen att förstå vilken stjärna han/hon är:D

2009-11-01 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0