PAPAYA

Känner mig lite sne idag. Oj, vad rolig jag var nu.
Har för tillfället fått två oväntade timmar av ingenting vettigt alls att göra, och av någon anledning hamnar jag alltid framför min mac cam i dessa stunder. Det är ju sorgligt vad lättroad jag är.
Detta kortet togs iofs för ca en månad sedan när Noah hittade mig ihoprullad till en liten boll vid köksbordet efter att jag skrattat tills jag fick kramp i magen.
Jag borde ju dock ta tag i livet lite. Jag borde plugga till mitt tal om Sverige (eh. har blivit ombedd att babbla på om mitt kära hemland för små söta freshmens i 40 minuter. SERIÖST. så mycket vill ni inte veta om Sverige), borde läsa igenom min bunt med papper om snowboard teamet, borde öva inför musikalen, borde dammsuga. Borde borde borde. Eeeeehh, neh. Ska nog kila iväg och spela Wii med mis hermanos istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0