Premiär och Pink Eye

Igår var det dags för premiär av skolans musikal och det gick helt okej! Kändes inte så jättespeciellt eftersom vi redan har haft en föreställning för föräldrarna och en för skolan. Hade ju även tänkt ladda upp kort idag, men blogg.se vill inte riktigt samarbeta så det får bli en annan gång. Försöker även ladda upp konserten med kören, FINALLY, men ser inte sådär överdrivet ljust ut på den fronten heller. Behöver ladda i en sisådär fem timmar till. aaaaah.
Hursomhelst, anledningen till att jag har fastnat lite framför datorn idag är för att jag är lite halvt om halvt aktivitets grounded den här helgen. Nej pappa, jag har inte gjort något dumt, jag har bara varit lite för sjuk på sista tiden. Så försöker sova ikapp lite. Har gått och fått Pink Eye, ser ungefär ut som det låter. Mitt ena öga är rosa, creepy. Åkte till fabror doktorn med Gib igår, men de ville inte acceptera min försäkring (!) och jag hade inte riktigt lust att betala 800 kr för en liten undersökning, så det fick bli hemmakur på detta istället. Börjar redan gå över, så det är nog ingen fara. Var ju lite intressant dock när mitt högra öga fick för sig att svämma över mitt i "Social Dance" fiol solo igår kväll. DÅLIG TAJMING PÅ DET.
Så idag har jag lyckats med att ha en lugn dag. Sovit ut, har bakat banankaka med Amy, laddat över lite kort, plockat upp äpplen från tomten så att grannens gris Balthazar inte ska känna sig så lockad att klättra över till vår sida, skypat med Rozbe. Ska avsluta dagen med ännu en föreställning på skolan, ska bli kul! Kommer sakna allt med musikalen när det är över, himla härligt folk som är med. Men det är ett tag kvar, tror sista föreställningen går av stapeln 5 dec.
Imorgon har jag planerat att gå och se New Moon med Annika om jag lyckats bli lite friskare. Hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej!



Jag är väldigt intresserad av att bli utbytesstudent, jag har lite frågor till dig, t.e.x. hur mycket det hela "paketet" kostade och om du vet några billiga alternativ om man har dåligt med pengar. Tack så mycket, maila mig gärna på

[email protected]

2009-11-25 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0