Tisdag

Sitter for tillfallet i skolan bibliotek, ungefar sahar aktiv ar man under speech lektionerna i USA. hehe. Hade igar prov i historia, forvantade mig nagot riktigt knepigt (ar ju trots allt van vid Martins prov...). HAR ALDRIG UPPLEVT ETT ENKLARE TEST under min skolgang, jag gillar high school. Men det faktum att jag faktiskt HADE pluggat kandes ju lite sorgligt. Och folk i Sverige klagar pa den daliga nivan vi haller. Jag undrar vart USA finns pa den listan? Dock sa gar det ju rykten om att vi ar himla mycket battre an vad vi ar. Hannah hade fatt hora att vi i norden gar i skolan dubbelt sa manga timmar/vecka jamfort med USA. Hehe, not true.
Imorgon ar jag ledig for att fira Veterans Day, annu mera karlek till high school! Har ju dock rehearsel infor musikalen varje dag denna vecka, nasta fredag ar det premiar pa gang! Och jag har verkligen inte alls koll pa allt jag borde ha koll pa just nu.
Hursomhelst, till helgen blir det forhoppningsvis lite snowboard akning, for we've got snow on the mountains! Ar super taggad pa snowboardklubben och laget, dom borjar ju dock sorgligt nog inte aka upp forran efter jul. buhu.
Har aven kommit in i en sakna-sverige-period. Tror det ar Halloween godiset fel, for OM vi har godare godis i sverige. Herregud. Jag blir sa ledsen. Jag har en hel pase med godis som jag inte ens vill ata. Dagens I-landsproblem.
Jag saknar min saaaang. Och svenska klader. Och svenska hus. Och mormors julbord. Och parlsocker...

Men Amy lagar ju faktiskt valdigt god mat, ser fram emot Thanksgiving. Bra sak med USA, de firar en ny hogtid varje manad. Det ar sa man behandlar hosten utan att bli deprimerad. Skarpning, Sverige (alla helgona raknas inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0