GISSA VART JAG SKA?!

Fick reda på idag att jag får åka med skolans oceanic science grupp till San Francisco fre-mån nästa vecka! IIIIH! Min bedbuddy Annika är lika lyrisk som jag. Det enda som jag om möjligt är mindre lyrisk över är väl att jag kommer svettas med ca 30 pers i en sisådär åtta timmar under resan ner i EN SKOLBUSS. En GUL skolbuss, vilket jag i och för sig finner väldigt coolt, men dom är små och trånga vill jag lova. Just like the movies. Men från den ljusa sidan sett (väldigt knepig formulering. Svenskan går utför) kommer jag väl antagligen känna alla på bussen väldigt väl när vi är framme. Lite för väl kanske.
Hur som helst, i San Francisco ska en dag tillbringas på en stor båt där vi ska få oss en närmare titt på vilda valar och hajar. Kommer även passera Golden Gate Bridge med båten! Jag trodde ju förstås att Kalifornien är = värme, men så är ju dock inte fallet. Eller ja, ca 18 grader, så bättre än Sverige antar jag.
Nästa dag tror jag det är museum som gäller, plus lite shopping och annat kul som att plaska i hotellpoolen.
L-Ä-N-G-T-A-R!
Här är det torsdag kväll, och dags för helg. Jag gillar high school, förra helgen gav dom oss tre dagars ledighet, och denna helgen fyra. Ser ljust ut det här!
Fast sådär värst ledig är jag väl inte. Imorgon har jag rehearsal inför musikalen från 9:30-12:30 och sedan blir det dance team från 13-16. Också lite förkylning på det. Har helt enkelt valt att ignorera det, för att vara sjuk har jag verkligen inte tid med just nu.
På lördag tänker jag sova och på söndag bär det av med hela familjen + Annika, Naima och Katrina till Amys morbrors farm för Pumpkin Patch, YEY! (förra helgens blev ju inställd)
Och på måndag är det rehearsal och dans igen.
Fick även veta idag att jag kanske kanske kanske kommer ha möjlighet att ta dykarcertifikat här under vintern. HUR COOLT VORE INTE DET? så tänkte jag ta en tripp till Espana med Hannah och kika på lite fiskar och sånt också till sommaren. Och så ska jag ju till Paris med Amelia och Laura. Var ju ett tag sen jag såg Eva också. Och så måste jag ju hälsa på Annika i Tyskland. Tänkte jag. hehe.

Kommentarer
Postat av: Linnea Hallgren

Du skulle bara våga göra för många planer i sommar. VI MÅSTE JU HÄNGA om jag ska åka till Usa!

2009-10-16 @ 16:55:28
Postat av: Kerstin Hallgren

Hur avundsjuk tänker du göra oss. Jag byter gärna.

Jag tycker att det är roligt för dig. Kram Kerstin

2009-10-16 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0