Tisdag

Tillbaka i skolan igen efter fyra dagars helg. Eh. Gillar mina tisdagar nu för tiden. Lämnar huset kvart i sju på morgonen och kommer hem nio på kvällen, yippppiii. Är lite småtrött. Borde sova. Borde VERKLIGEN sova. Fixar ju inte riktigt detta med att komma i säng runt nio. Nej, sova får jag göra nästa år...
Eller när den här satans musikalen är över. Har lite smått med hatkärlek till den. Vill väldigt gärna vara med men längtar nästan tills den är över. Ha skärt ner lite så jag inte behöver lära mig alla 22 låtarna i alla fall. Har räknat ut att jag har ca tre veckor på mig att lära mig allt material, och alla helger går bort (SAN FRANCISCO BABY. och lite annat), och på veckodagarna har jag typ träning varje dag. Eh. Bra jobbat Amanda.
Menmen, helgen var i alla fall mysig. Åkte till Amys brors Pumpkin Patch med hela familjen (utom Noah) och Trevor, Annika och Naima. Lyckades äntligen få ett kort på hela familjen (nästan). Är halvt omöjligt att samla dom på ett och samma ställe.
På Pumpkin Patchen plockade vi jättepumpor, gick vilse i majsfälten, åkte tåg avsett för femåringar, sköt pumpakanon (en sån vill jag ha i vår trädgård pappa) och spelade minigolf. Amy och Daniel förstår nu varför det aldrig blev någon golfare av mig (undvek att nämna att puttning ändå var min starka sida...). Nu blev det en himla massa parenteser här.
ÅH FÖRESTEN. Jag har hittat det. Jag har hittat presentkort på McDonalds. Och dom säljer dem i MATAFFÄREN. Oj. Rozbe, du vet vad du kommer få i julklapp... :)
Nu tänkte jag sova en sväng.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Rozbe

pfhhh (fräsande ljud) USA är ju sjukt efter, jag köpte presentkort i julklapp till Homan för 2 år sen;) men tack och bock Amanda, ser jag fram emot ;d

2009-10-21 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0