Tisdag

Vill ni veta en cool sak eller?
Fick nyligen reda pa att en film spelats valdigt nara dar jag bor, gissa vilken? TWILIGHT! How cool is that? Sa nu vet val ungefar de flesta av er hur det ser ut dar jag bor. Och ja, det regnar mycker har, enligt min vardfamilj. Jag har haft tur an sa lange och haft mestadels fint och varmt vader, men till vintern kommer det bli myyyyycket regn. Menmen, imorgon kanske Amy ska ta mig med till en utsiktsplats som kallas for The Gorge, dar stora delar av filmen spelades in. Haftigt tycker jag! :)



De tva senaste dagarna har varit ratt lugna, eftersom Noah, Katrina och Matthew borjat skolan. Sjalv borjar man ju inte forran 9 sept ;) Noah ar GANSKA avundsjuk. Fast just nu langtar jag bara tills skolan borjar, det skulle bli lite langtrakigt att vara sjalv hemma varje dag. Men jag har ju Lucy :) Hon ar nog USAs mysigaste hund, hon foljer efter mig som en svans runt hela huset nar jag ar ensam hemma. Fast jag kommer allt ut pa saker ocksa. Igar foljde jag med Laura och Amelia till Gresham (statsdel av Portland, tror jag) kollade runt lite, fick se Lauras dansstudio och at pa Panda Express. Kandes ju helt okej att en wok dar kostar 5$ (ca 35 kr), kommer nog bli ett antal luncher darifran.

Idag foljde jag med Amy och Laura till Gresham igen och fixade ett nytt SIM-kort till mobilen, sa mitt nya nummer ar 503-360 3702. Men det ar dyrt att smsa Sverige, sa det kommer nog inte bli sa mycket av det... Jag passade aven pa att kopa lite klader till min Fitness 4 Life klass, eftersom jag kommer ha det varje dag (tankte att det var lite gross att anvanda samma varje dag...) Efter vi shoppat klart bjod Amy mig och Laura till en sushi bar (de alskar sushi, yey!) dar sushi ratterna akte runt pa ett sant dar gigantiskt roterande band...loved it!


Kommentarer
Postat av: Linnea Hallgren

Sa inte jag att Twilight spelades in i Portland amanda? Ganska grymt!



Själv sitter man på samhällskunskapen nu. Mats är lika slapp som vanligt, hör fortfarande lika dåligt och vimsar runt som vanligt. Du missar inte mycket här ska du veta!



2009-09-02 @ 13:08:40
Postat av: Sofie

Jag visste det! JAG VISSTE DET! satt och läste twilight och så ploppar namnet portland upp ett par antal gånger, men nää dom kan ju inte spela in den där också tänkte jag, eller kan dom..?

Panda express passar ju föresten dig till namnet!

2009-09-02 @ 21:41:02
Postat av: Hanna Hellichius

åå vad avundsjuk ja blir!

Jag älskar Twilight <333

2009-09-03 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0