Art Project no. 5 & 6

Lite dåligt med uppdatering här på sista tiden. Har ju nu bytt upp mitt schema lite till tre art klasser varje dag, är inte helt fel! Hur man ska lyckas på nvsp nästa år vill jag inte riktigt fundera alltför mycket på.
Har hunnit avsluta två till projekt i bilden, Norah Jones som popart och en typ fågel som eh, något annat.
Men nu ska jag PACKA, på torsdag lämnar jag regnet i Oregon för en vecka på Hawaii, YE.
Halva familjen har ju dock fått maginfluensa = jag knaprar vitamin C som aldrig förr och spenderar natten hos Amelia.

Kommentarer
Postat av: jenny

DUUUU! du kanske ska få skissa upp min TATTUUUU när du kommer hem, OKEJ???+

2010-05-07 @ 19:44:24
Postat av: Malin

Hahahahha vilken bild!!!!!!!!!!!!! Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***

2012-11-12 @ 08:27:19
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0