Photography



Har kopt nya skor!! Nu ar jag pank.
Typ sahar serios ar jag under mina fotoklasser. Borde kanske jobba pa min night shot assignment istallet. Nej...

Pasken var finemang. Middag med familjen och egghunt i tradgarden. Jag hade varldens basta paskafton. Akte snoskoter hela dagen med Jon och hans familj, och jag fick lana en egen snoskoter! Kande mig ratt cool faktiskt. Kom upp i 80 km/h och fastnade (bara) fem ganger i snon. Pa kvallen var det Big Band Dance pa skolan, skolans jazzband spelade och alla besokare var uppkladda till tanderna och dansade swingdance hela kvallen.

Igar kom det femton tyska utbytesstudenter till skolan som ska stanna har i tva veckor. Annika vagrar att prata tyska med dem. Hon har glomt bort hur man gor sager hon. Till utbytesstudenternas ara ska de ha en internationell skoldans pa fredag och skolan har under veckans morning anouncements spelat "internationell" musik for att paminna alla amerikanare om detta. Blev lite paff i mandags nar de borjade spela "vi sitter har i venten och spelar lite dota" med basshunter. Hoppas att Hannah fortfarande vill ha sin CD med svensk musik fran mig efter det...

Imorgon ska jag aka till kusten pa beach cleanup och akvarium (museum?) besok med skolans Green Club och Aquanauts! Fem pa mora lamnar vi Sandy och kommer inte hem forran atta pa kvallen igen. Och pa sondag ska jag till Meadows och aka snowboard, har inte varit upp pa tre veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0