snowboard snowboard snowboard


(klicka for att forstora mamma)

Att aka snowboard med en fet ryggsack innehallande kamerautrustning vart mer an jag ager ar val ingenting jag rekommenderar precis. Men fina bilder blir det!
Blev precis klar med att redigera mina foton fran sondagens akning at Meadows med Jon.
Helgen var finfin. Firade Earth Day uppe i Welches dar de hade en stor, typ marknad for att lara folk hur man ar gron. Musik, teater, nastan gratis bocker och massa glad manniskor var dar. Jag fick tag pa "Photoshop for dummies" for 3:50 kr. Det gjorde mig glad. Hjalpte Oceanic Science klubben med deras boot, fick lara mig att det finns en o gjord av PLAST mitt ute i havet dar alla strommar mots upp. No bueno! Nu ska jag bli gron.
 Akte under kvallen in till Portland for att "go clubbing". Fick for forsta gangen anvandning av mitt ID kort.
Det ar gott att vara 18!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Heej! Jag åker som utbytesstudent i höst till USA och jag undrar ifall du är med i skolans snowboard lag? Hittade din blogg precis så jag har tyvärr inte följt den. Hur trivs du? :) Jag funderar på att gå med i min skolas snowboard lag men jag är osäker hur krånligt det skulle vara med ny utrustning osv..

2010-05-02 @ 17:24:19
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0