Art Project no.4

Vårterminens första tavla, gubbe jag hittade i Gamla Stan i Dubrovnik förrförra sommaren.
Jag älskar min nya Psychology II klass. Mr. Vixathep (eller nåt) inleder då och då sina lektioner med egenkomponerade ljusshower och idag ägnade vi större delen av lektionen åt att kolla på Simpsons. Det du pappa!
Kan ju även tillägga att solen har kommit till Oregon för första gången på tre månader och idag var det ca 15-20 grader ute. ...Februari?
Imorgon är det dags för min första danstävling med danslaget på Park Rose High School. Bussen lämnar skolan kl.6 imorgon bitti så nu ska jag söve och se till att vara i form tills imorgon. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: sara

sjukt jevla fint! AWESOMENESS

2010-02-27 @ 19:06:59
Postat av: Ingela

Vilken konstnär du blivit!!!

2010-03-11 @ 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0