Happy New Year och Decade en vecka efter

Sitter for tillfallet i skolans datasal och fordriver bildlektionen. Blev precis klar med sjalvportrattet sa jag "letar inspiration". Typ. Pa bloggen.
Igar var jag ivag med skolans snowboardklubb till Meadows och akte snowboard. Det var super isigt. 
Reslutat av gardagens akning: ont i benhinnorna och ett fett jakla blamarke pa hoger armbage. Men det ar det vart! Ska upp idag igen med snowboardlaget. Fick aven reda pa att de har tavling om tva veckor. Eheheee. Jag komer dooo.
Ar lagom overtired idag, kom inte hem forrans halv elva igar fran backen. Det ordet existerar forovrigt inte i usa, men jag och Annika ska se till att det infors.

Jullovet var helt underbart, och det var lite motigt att borja ga upp halv sex pa morgonen igen i mandags.
Nyar firades in hos Michael med Annika och Katrina och en massa andra kompisar, blev ett mycket battre firande an vad jag hade forvantat mig! Firade aven in 1 jan med att premiaraka i Meadows med Michael, Cameron och Colton. Jag kande mig ratt kass. Kan ju i och for sig bero pa att de aker nastan varje dag.

Nasta stora happening har i skolan ar Wintercourt, vinterns stora skoldans som ar inbokad nasta helg. Ska bli kul
btw sa har jag forresten borjat DROMMA PA ENGELSKA. Det ar coolt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0