Oscargala


 

Ägnar söndag kväll åt att kolla på Oscarsgalan (som jag förövrigt aldrig sett förut) med Katrina och Matthew.

Har kommit fram till att det finns en och annan film jag borde se... Och NEJ jag syftar inte på Star Wars Rozbe.

 

I övrigt har jag inte direkt gjort något vettigt alls idag, hade sovmorgon för första gången på ca två månader det var AMAZING. Kom hem sent från Liberty High Schools Dance Competition igår kväll.

Danstävlingar i USA är galna. Man vaknar fem på morgonen

och kommer hem tolv på natten.

Och vaknar dagen efter med ett ansikte som ser ut som hejkomochhjälpmig.

Men kul är det!

Bara två veckor kvar till state nu!

Hittade inspelningar på de lagen som vunnit de två senaste tävlingarna

Sandy är väl inte riktigt där... ännu

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=FJPmFzhXOMw

 

http://www.youtube.com/watch?v=LRqPXsi-A-w&feature=related



Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du bor i Portland så bor du väldigt när Roloff farms, från TV-programmet Little people big world. Jag vet inte ens om du har sett det någon gång, men du kanske har varit på deras pumpafarm? Planer på att åka dit kanske? :) Ganska udda fråga, men det kan vara kul att veta :D

2010-03-08 @ 20:21:27
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Ellen

gillar tåtrosorna :)

2010-03-09 @ 10:39:31
Postat av: Joakim

HAR DU INTE SETT STAR WARS

2010-03-16 @ 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0