Hawaii!

Bruno och Nora ställde upp som modeller för min portraits assignment till min fotoklass. Honeymooners säger jag bara.
Har rätt nyss landat från vad jag tror är den bästa semestern jag någonsin varit på.
Bra folk, bra lägenhet, bra väder (eller ja, för det mesta i alla fall) och bara allmänt BRA hela tiden.
Tror aldrig jag gjort så mycket eller haft så mycket kul på bara fyra-fem dagar förut.
Surfing, snorkling, u-båtsåkning, delfinsafari, polynesisk show, luau, lei making, hulahula, hawaiian language, kaffe plantage tour, badat i jättevågor, besökt en av världens finaste stränder, lekt rikemansliv på en Hilton Resort i Waikoloa en eftermiddag, spelat poker och en massa annat! Hade gärna stannat längre.
Hoppas på en reunion med alla mina älskade utbytesstudenter 15 maj!
Vem lyckades stå upp på första försöket? Rätt stolt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0