PROMPROMPROM

Har ju inte berättat någonting om Prom! Det var stort, det var fint, påkostat, kul och som de flesta föreställer sig antar jag. Vi höll till på en golfklubb och folk anlände i limousin, dansade, åt chokladdoppade jordgubbar och roade sig. Året tema var Old Hollywood.

Mest kul hade jag ändå efter prom, Alisha hade ett hus uppe i bergen dit hon bjöd ett 20-tal gäster, där kvällen/natten spenderades.

 

Förra helgen var jag ute på första campingtrippen för året, med skolans science klasser. Säger bara minusgrader på natten. Men jag delade tält med sex andra tjejer, så det var helt ok varmt och mysigt ändå! Att sova har väl aldrig varit någon svårighet för mig ändå… Vaknade inte ens när Christine som låg bredvid mig blev utsläpad ur tältet mitt i natten.

Det var en lyckad fieldtrip, har nu bestigit ett berg, en vulkan, vandrat runt en krater, nästan ätit myror och grillat marshmallows två nätter i rad runt lägerelden. Är USAs science klasser lite mer exciting än Sveriges?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0